0
()

Κάθε χρόνο ο διεθνής Μαραθώνιος της Αθήνας ή Αυθεντικός Μαραθώνιος όπως λέγεται, αποτελεί ένα ξεχωριστό δρομικό γεγονός. Η απαιτητική Διαδρομή του Μαραθωνίου της Αθήνας, η ιστορία του Φειδιππίδη και η αύρα του Καλλιμάρμαρου σταδίου, κάνουν τον αγώνα να ξεχωρίζει κατατάσσοντας τον σε έναν από τους πιο ελκυστικούς μαραθωνίους δρόμους στον κόσμο.

Μήπως θα συμμετάσχεις για πρώτη φορά στην κλασσική διαδρομή; Τι πρέπει να προσέξεις λίγο πριν τρέξεις τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας; Πώς είναι η Διαδρομή του Μαραθωνίου της Αθήνας και που πρέπει να εστιάζεις την προσοχή σου;

Παράλληλα στο παρόν άρθρο θα βρεις όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την ημέρα του αγώνα: ο καιρός την ημέρα του αγώνα κατά μήκος της διαδρομής, τη λίστα συμμετεχόντων στη διαδρομή των 42,195μ, όπως και την εφαρμογή του αγώνα για να βρεις του φίλους σου

Μελέτησε το υψομετρικό προφίλ της διαδρομής και βρες αναλυτικούς Χάρτες Διαδρομής του Μαραθώνιου Δρόμου.

Καλή επιτυχία 😉 και να το διασκεδάσεις.

Άλλωστε το τρέξιμο είναι γιορτή!


Συμβουλές για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας 2021

Περιεχόμενα


  • Χάρτης διαδρομής μαραθωνίου Αθήνας (εικόνα)
  • Υψομετρική διαφορά διαδρομής (εικόνα)

  • Για εγγραφή στα newsletters μέσω κινητών συσκευών συμπλήρωσε εδώ τη φόρμα εγγραφής.

    Processing…
    Ένα μικρό βήμα ακόμα 😉 Έλεγξε το email σου για να ολοκληρώσεις της εγγραφή σου 😉

    Κάνοντας κλικ στην υποβολή, συμφωνείς να κοινοποιήσεις τη διεύθυνση email σου με Running Scenes για να λαμβάνεις ενημερώσεις και άλλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής σε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να εξαιρεθείτε ανά πάσα στιγμή.


    Μην υποτιμήσεις την κλασσική διαδρομή

    Μην υποτιμήσεις τη διαδρομή και μην πιεστείς παραπάνω από τις δυνατότητές σου. Προσπάθησε να ξεκινήσεις συντηρητικά και να ακολουθήσεις το ρυθμό σου κυρίως μεταξύ του 12ου και του 30ου χλμ., που καλύπτουν το ανηφορικό κομμάτι της διαδρομής.

    Φτάνοντας στη γέφυρα του Σταυρού (31ο χλμ.) έχεις περάσει το δυσκολότερο κομμάτι, ωστόσο η συνέχεια θέλει μεγάλη προσοχή. Οι μυς των ποδιών έχουν ήδη καταπονηθεί από τις ανηφόρες και με το κατηφορικό κομμάτι που ακολουθεί, τα γόνατά σου θα συγκεντρώσουν έντονα φορτία. Συνέχισε την προσπάθεια και αν οι δυνάμεις σου το επιτρέπουν, ανέβασε το ρυθμό σου μετά τη γέφυρα της Κατεχάκη.

    Σκέψου θετικά και άσε το μυαλό να σε σπρώξει προς το τέλος!

    Ο Μαραθώνιος ξεκινά μετά το 30ο χιλιόμετρο!

    Τρέξε με έναν φίλο ή φίλη

    Αν συμμετέχεις για πρώτη φορά σε μαραθώνιο δρόμο, τρέξε παρέα με έναν φίλο σου. Η στήριξή του και οι συμβουλές του, θα κάνουν τη διαδρομή να φαίνεται πιο εύκολη και το χρόνο να κυλά πιο ευχάριστα. Είναι σημαντικό να ακολουθήσεις το δικό σου ρυθμό, να μην παρασυρθείς και κυρίως να μην πιεστείς στην περίπτωση που νιώθεις δυσκολία.

    Μαραθώνιος της Αθήνας Τρέξε Με φίλους

    Φίλοι και οικογένεια

    Ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι του Μαραθωνίου: H υποστήριξη φίλων και συγγενών. Είναι το προσωπικό σου ελιξήριο, μια εξωτερική δύναμη που σε τραβάει προς τον τερματισμό και σε κάνει να αντιστέκεσαι στους πόνους που κυριεύουν το σώμα σου. Σου δίνει ενέργεια όταν έχεις εξασθενίσει και σε καθοδηγεί στο δικό σου μοναδικό τερματισμό.

    Διάβασε σχετικά: |  Ασκήσεις κάτω κοιλιακών

    Προσπάθησε να συναντήσεις φίλους και συγγενείς στα δύσκολα σημεία και κυρίως μετά το 30ο χλμ. Τα χαμόγελα τους θα σε ακολουθούν μέχρι τα τελευταία μέτρα. Δώσε ραντεβού με τα αγαπημένα σου πρόσωπα στο Καλλιμάρμαρο και η χαρά σου θα είναι μοναδική.

    Είναι πολύ σημαντικό να σε περιμένει κάποιος κατά μήκος της διαδρομής.

    Ενυδάτωση και ενέργεια

    Όπως σε κάθε μαραθώνιο είναι σημαντικό να ενυδατώνεσαι και να λαμβάνεις ενέργεια σε κάθε σταθμό ανεφοδιασμού. Προτίμησε υγρά και τροφές που έχεις δοκιμάσει στις προπονήσεις και ο οργανισμός σου έχει συνηθίσει.

    Μερικές γουλιές νερό και ένα μικρό σνακ (μπανάνα, μήλο, μπισκότο κ.λ.π.) σε κάθε σημείο ελέγχου είναι το μυστικό για σταδιακό ανεφοδιασμό του οργανισμού σου.

    Αν νιώσεις κουρασμένος, δοκίμασε αναψυκτικό cola ΠΑΝΤΑ αραιωμένο με νερό το οποίο συνδυάζεις ηλεκτρολύτες με καφεΐνη και ζάχαρη.

    Προσπάθησε να αποφύγεις ισοτονικά ποτά που θα ανακατέψουν το στομάχι σου. Αν δεν μπορείς να αντισταθείς προσπάθησε να τα αραιώσεις με νερό.

    Μαραθώνιος της Αθήνας διαδρομή – καλλιμάρμαρο
    Η καλή ψυχολογία είναι βασική για την ολοκλήρωση της μαραθώνιας διαδρομής

    Καλή ψυχολογία

    Η ψυχολογία είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιτυχή ολοκλήρωση ενός αγώνα. Ειδικότερα στο Μαραθώνιο, όπου το σώμα σου καταπονείται έντονα, η σωστή ψυχολογία και αυτοπεποίθηση δεν θα αφήσουν τις δυσκολίες να σε κερδίσουν.

    Στα δύσκολα χιλιόμετρα, προσπάθησε να σκέφτεσαι οικεία πρόσωπα, τη γραμμή του τερματισμού και το μοναδικό συναίσθημα που θα αισθανθείς φτάνοντας στο Καλλιμάρμαρο.

    Ο μαραθώνιος αγώνας είναι μια έντονα εσωτερική διαδικασία!

    Να τον ευχαριστηθείς

    Σε κάθε μικρό ή μεγάλο αγώνα, οι φιλοδοξίες πρέπει να ακολουθούν την προσωπική ευχαρίστηση. Ειδικά αν είσαι ερασιτέχνης δρομέας σημασία έχει να ευχαριστηθείς την προσπάθεια και όλα όσα έκανες για να περάσεις τη γραμμή του τερματισμού.

    Ακόμα και αν δεν φτάσεις το χρονικό σου στόχο, να χαμογελάσεις και να επιβραβεύσεις τον εαυτό σου!


    Σχετικά άρθρα για τον μαραθώνιο της Αθήνας


    Διαδρομή Μαραθωνίου της Αθήνας

    Ο Μαραθώνιος δρόμος της Αθήνας έχει χαρακτηριστεί ως ιδιαίτερα απαιτητικός, καθώς οι έντονες ανηφόρες για περίπου 17 χλμ. και το κατηφορικό κομμάτι που ακολουθεί (μήκους περίπου 12 χλμ.),  καταπονούν τους δρομείς. Παρά τη δυσκολία, η κλασσική διαδρομή παραμένει γοητευτική και παράλληλα μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις για όσους αγαπούν το τρέξιμο.

    Ενδεικτικές πληροφορίες τη διαδρομή Μαραθωνίου Αθήνας:

    Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας - Χάρτης διαδρομής - Κλασσική διαδρομή - Διαδρομή Μαραθώνιου Αθήνας
    Χάρτης Διαδρομής Μαραθωνίου Αθήνας 2021 – Αυθεντικός Μαραθώνιος
    Ο καιρός κατά μήκος της διαδρομής του μαραθωνίου της Αθήνας [πηγή]

    Συμπλήρωσε τη φόρμα για να λάβεις στο inbox σου κάθε νέα δημοσίευση!

    Για εγγραφή στα newsletters μέσω κινητών συσκευών συμπλήρωσε εδώ τη φόρμα εγγραφής.

    Processing…
    Ένα μικρό βήμα ακόμα 😉 Έλεγξε το email σου για να ολοκληρώσεις της εγγραφή σου 😉

    Κάνοντας κλικ στην υποβολή, συμφωνείς να κοινοποιήσεις τη διεύθυνση email σου με Running Scenes για να λαμβάνεις ενημερώσεις και άλλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής σε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να εξαιρεθείτε ανά πάσα στιγμή.


    Μαραθώνιος Αθήνας υψομετρική διαφορά

    Ο μαραθώνιος της Αθήνας έχει υψομετρική διαφορά στα 353 μέτρα ως αποτέλεσμα των συνεχόμενων ανηφορικών κλίσεων που συναντά ο αθλητής μέχρι το 31 χιλιόμετρο της διαδρομής.

    Μαραθώνιος Αθήνας υψομετρική διαφορά διαδρομής - Διαδρομή Μαραθώνιου Αθήνας

    Διαδρομή Μαραθωνίου Αθήνας: Υψομετρική διαφορά διαδρομής

    Ημερομηνία διεξαγωγής Αυθεντικού μαραθωνίου 2021

    Ο Μαραθώνιος της Αθήνας πραγματοποιείται τη δεύτερη εβδομάδα του Νοεμβρίου και ξεκινά από το στάδιο του Μαραθώνα στις 09:00 π.μ. Η εποχή είναι αρκετά καλή καθώς οι σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες κάνουν το τρέξιμο ευχάριστο. Η προετοιμασία για τον αγώνα πρέπει να ξεκινάει τουλάχιστον 3 μήνες πριν, ενώ το διάστημα Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου υπάρχουν αρκετοί μικρότεροι αγώνες που μπορούν να ενταχθούν στην προετοιμασία των δρομέων.

    Το 2021 ο Αυθεντικός Μαραθώνιος θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 14 Νοεμβρίου.

    Εκκίνηση Μαραθωνίου Αθήνας 2021

    Η εκκίνηση του Μαραθωνίου δρόμου γίνεται από το Δημοτικό Στάδιο Μαραθώνα. Για το 2021 θα πραγματοποιηθούν 2 εκκινήσεις σύμφωνα με το πρόγραμμα που περιγράφεται παρακάτω.

    Εκκίνηση Μαραθωνίου της Αθήνας: Διαμορφωμένος χώρος στο γήπεδο του Μαραθώνα

    Πρόγραμμα εκκίνησης Μαραθωνίου της Αθήνας

    Μαραθώνας – Εγκατάσταση Ιστορικής Αφετηρίας Μαραθωνίου

    • 09.00’–17.45′:    Μαραθώνιος Δρόμος & Δυναμικό Βάδισμα (42.195μ στην Αυθεντική Διαδρομή)
    • 09.00′:   Εκκίνηση Αγώνα 1 Μαραθωνίου Δρόμου
    • 09.45′:   Εκκίνηση Αγώνα 2 Μαραθωνίου Δρόμου
    Διάβασε σχετικά: |  Αποκατάσταση Μαραθωνίου: Μερικές συμβουλές

    Aφετηρία Μαραθωνίου δρόμου – Μαραθώνας

    09.00′: Εκκίνηση Α Αγώνα Μαραθωνίου Δρόμου 

    • Τερματισμός στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο
    • Εκτιμώμενη ώρα τερματισμού 1ου δρομέα: 11.19′
    • Χρονικό όριο τερματισμού: 7 ώρες

    09.45‘¨: Εκκίνηση Β Αγώνα Μαραθωνίου Δρόμου

    • Τερματισμός στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο
    • Συνεχόμενοι τερματισμοί μέχρι τις 17.10′
    • Χρονικό όριο τερματισμού: 7 ώρες

    11:30 – 12:00  Απονομές

    Η ώρα εκκίνησης block από την αφετηρία του Μαραθώνα

    Διάταξη αθλητών στην εκκίνηση του αυθεντικού μαραθωνίου

    Λόγω των υγειονομικών πρωτοκόλλων η τοποθέτηση των αθλητών στην εκκίνηση του αυθεντικού μαραθωνίου θα γίνει με αποστάσεις ακολουθώντας το παρακάτω διάγραμμα.

    Διάταξη αθλητών στην εκκίνηση του αυθεντικού μαραθωνίου

    Τροφοδοσία στο Μαραθώνιο της Αθήνας 2021

    Τροφοδοσία ανά σταθμό ανεφοδιασμού στο Μαραθώνιο της Αθήνας 2021

    Ο καιρός κατά μήκος της διαδρομής

    Πριν ξεκινήσεις μην ξεχάσεις να μελετήσεις τον καιρό. Μπορείς να δεις αναλυτικές πληροφορίες για τον καιρό στην Αθήνα ΕΔΩ.

    Ο καιρός κατά μήκος της διαδρομής του μαραθωνίου της Αθήνας
    Ο καιρός στην Αθήνα την Κυριακή 14/11 [Πηγή]
    Ο καιρός στον Μαραθώνα την Κυριακή 14/11 [Πηγή]

    Λίστα συμμετεχόντων στον Μαραθώνιο Δρόμο

    Η λίστα των αθλητών που θα εκκινήσουν στον Μαραθώνιο δρόμο είναι διαθέσιμη ΕΔΩ.

    H εφαρμογή του Αυθεντικού Μαραθωνίου

    H εφαρμογή για κινητές συσκευές του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας διαθέτει ζωντανή παρακολούθηση όλων των συμμετεχόντων (χωρίς να χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους), διαδραστικούς χάρτες και όλες τις πληροφορίες αγώνα.

    Αν θες να υποστηρίξεις κάποιον από τους φίλους σου ή γνωστούς κατέβασε την εφαρμογή δες τα “περάσματα” του και συνάντησε τον κατά μήκος της διαδρομής.

    Μόνο η παρουσία σου θα του δώσει δύναμη για την απαιτητική δύσκολη συνέχεια!

    Κατέβασε την εφαρμογή του μαραθωνίου από το Apple Store ή Google Store.


    Συμπλήρωσε τη φόρμα για να λάβεις στο inbox σου κάθε νέα δημοσίευση!

    Για εγγραφή στα newsletters μέσω κινητών συσκευών συμπλήρωσε εδώ τη φόρμα εγγραφής.

    Processing…
    Ένα μικρό βήμα ακόμα 😉 Έλεγξε το email σου για να ολοκληρώσεις της εγγραφή σου 😉

    Κάνοντας κλικ στην υποβολή, συμφωνείς να κοινοποιήσεις τη διεύθυνση email σου με Running Scenes για να λαμβάνεις ενημερώσεις και άλλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής σε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να εξαιρεθείτε ανά πάσα στιγμή.

    Για εγγραφή στα newsletters μέσω κινητών συσκευών συμπλήρωσε εδώ τη φόρμα εγγραφής.



    Πηγή χάρτη, φωτογραφίας(you got this), δρομέα, γραφήματα

    Βρήκες το άρθρο ενδιαφέρον; 😉

    Κάνε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσεις!

    Μέση βαθμολογία / 5. Καταμέτρηση ψήφων:

    Θες να γίνεις ο πρώτος που θα βαθμολογήσει αυτήν την ανάρτηση; 😉