Mόνο με 5 λεπτά άσκηση σανίδα (plank) θα δεις σύντομα την διαφορά στο σώμα σου. Το βασικό πλεονέκτημα στη σειρά ασκήσεων σανίδα plank είναι η παράλληλη εκγύμναση διαφορετικών μυικών ομάδων που ενδυναμώνουν τον κορμό του σώματος προσδίδοντας δύναμη και ισορροπία.

Χωρίς την ανάγκη για εξοπλισμό η άσκηση σανίδα plank ενεργοποιεί τους κοιλιακούς, τους ώμους, τους τετρακέφαλους και την μέση, οδηγώντας σταδιακά σε έναν ομοιόμορφο και καλογυμνασμένο κορμό(πυρήνα).

Με την άσκηση σανίδα – plank δρομέας θα παρατηρήσει άμεσα διαφορά στην ισορροπία, τη σταθερότητα και στην τεχνική του.


Processing…
Ένα μικρό βήμα ακόμα 😉 Έλεγξε το email σου για να ολοκληρώσεις της εγγραφή σου 😉

Κάνοντας κλικ στην υποβολή, συμφωνείς να κοινοποιήσεις τη διεύθυνση email σου με Running Scenes για να λαμβάνεις ενημερώσεις και άλλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής σε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να εξαιρεθείτε ανά πάσα στιγμή.


Η Άσκηση Σανίδα μπορεί να γίνει παντού

To Darebee Project προτείνει μια σειρά ασκήσεων “σανίδα” (plank) που μόλις σε 5 λεπτά μπορούν να γυμνάσουν σχεδόν ολόκληρο το σώμα.

5 λεπτά άσκηση Σανίδα plank

Σανίδα Plank Άσκηση Σανίδα plank
Άσκηση Σανίδα

Οδηγίες για τη σωστή εκτέλεση για την άσκηση σανίδα plank 
  • Τοποθέτησε τον κορμό σε ευθεία
  • Στηρίξου στους αγκώνες και τα χέρια σε ευθεία γραμμή με τους ώμους
  • Σφίξε τους κοιλιακούς
  • Κράτησε το κεφάλι σε ευθεία
Επαναλήψεις:

Ανάλογα με το επίπεδο σου επανέλαβε τις ασκήσεις δίνοντας προτεραιότητα στην σωστή τοποθέτηση του σώματος. Εναλλακτικά μπορείς να αντικαταστήσεις τις επαναλήψεις με αύξηση του χρόνου των ασκήσεων.

  • Αρχάριο επίπεδο: 1 επανάληψη
  • Ενδιάμεσο επίπεδο: 2 με 3 επαναλήψεις
  • Προχωρημένο επίπεδο: 3 με 4 επαναλήψεις
Αφιέρωσε 5 λεπτά την ημέρα και το τρέμουλο της “σανίδας” σταδιακά θα κάνει θαύματα!
Ανατομία κοιλιακών μυών Άσκηση Σανίδα plank
Ανατομία Κοιλιακών μυών

Ασκήσεις για τους κοιλιακούς μύες

Για να αποκτήσεις γραμμένους κοιλιακούς και δυνατό κορμό, είναι σημαντικό να εστιάσεις σε διαφορετικές μυικές ομάδες της κοιλιακής χώρας όπως είναι οι πλάγιοι κοιλιακοί, και οι κάτω κοιλιακοί.

Διάβασε σχετικά: |  Τι είναι αερόβια άσκηση (cardio) - [οδηγός]

Ακολουθούν μερικά χρήσιμα άρθρα με ασκήσεις κοιλιακών:

Ασκήσεις κοιλιακών


Processing…
Ένα μικρό βήμα ακόμα 😉 Έλεγξε το email σου για να ολοκληρώσεις της εγγραφή σου 😉

Κάνοντας κλικ στην υποβολή, συμφωνείς να κοινοποιήσεις τη διεύθυνση email σου με Running Scenes για να λαμβάνεις ενημερώσεις και άλλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής σε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να εξαιρεθείτε ανά πάσα στιγμή.


Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

image via, main image via