Ποια κρέατα αποτελούν σημαντικές πηγές πρωτεΐνης για τον οργανισμό; Πόσα γραμμάρια πρωτεΐνης περιέχουν και ποια η διατροφική τους αξία;
Οι πρωτεΐνες είναι ένα σύνολο αμινοξέων που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και επιδιόρθωση του ζωικού ιστού ενώ παράλληλα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής των αθλητών.


O παρακάτω πίνακας παρουσιάζει τις διατροφική αξία και την ποσότητα πρωτεΐνης που αντιστοιχούν σε 1οο γραμμάρια κρέατος:

Ποσότητα πρωτεΐνης στα κρέατα

ΚΡΕΑΣ (100 γρ.) ΠΡΩΤΕΙΝΗ (γρ.) Λιπαρά (γρ.) ΘΕΡΜΙΔΕΣ
Αρνίσιο2521 294
Βοδινό2615251
Κοτόπουλο2714239
Πάπια1928337
Χοιρινό2714242

Σημείωση: Τα παραπάνω στοιχεία είναι ενδεικτικά καθώς η διατροφική αξία ανά είδος κρέατος διαφέρει ανάλογα με το κομμάτι του κρέατος. Για παράδειγμα, το στήθος κοτόπουλο έχει περισσότερη πρωτεΐνη από το κρέας που βρίσκεται στο πόδι.


Φρέσκο κρέας στον πάγο - Πηγή πρωτεΐνης
Τα κρέατα αποτελούν βασικές πηγές ζωικής πρωτεΐνης

Βρήκες το κείμενο ενδιαφέρον;
Κάνε εγγραφή στο newsletter για να λαμβάνεις κάθε νέα δημοσίευση για τη διατροφή τον αθλητισμό και το τρέξιμο.


Πηγή φωτογραφιών: [1], [2]