Τι προσφέρει:  Μετά από 2 με 3 προπονήσεις το συγκεκριμένο ασκησιολόγιο θα συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της τεχνικής και σταδιακά της ταχύτητας.

Τι να προσέξετε: Η αρμονική κίνηση των χεριών και των ποδιών καθώς και το σωστό “πάτημα” αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό για την συγκεκριμένη προπόνηση.

Προτεινόμενη προπόνηση (25 – 30 σκαλοπάτια)

  • 5 λεπτά ζέσταμα (χαλαρό τρέξιμο)
  • Διατάσεις (προτεινόμενες)
  • 5x: Ακολουθήστε την άσκηση του video με προτεραιότητα στην τεχνική (χέρια, πάτημα)
  • 5x: Επαναλάβετε αυξάνοντας σταδιακά την ταχύτητα εκτέλεσης
  • 7x – 10x: Επαναλάβετε με την μέγιστη ταχύτητα

Καλή προπόνηση!

Πηγή βίντεο