Το βασικό πλεονέκτημα στη σειρά ασκήσεων σανίδα ή plank είναι η παράλληλη εκγύμναση διαφορετικών μυικών ομάδων που ενδυναμώνουν τον κορμό του σώματος προσδίδοντας δύναμη και ισορροπία. Χωρίς την ανάγκη για εξοπλισμό η σανίδα plank ενεργοποιεί τους κοιλιακούς, τους ώμους, τους τετρακέφαλους και την μέση οδηγώντας σταδιακά σε έναν ομοιόμορφο και καλογυμνασμένο κορμό(πυρήνα).

Με τις ασκήσεις «σανίδα” (plank) ο δρομέας θα παρατηρήσει άμεσα διαφορά στην ισορροπία, την σταθερότητα και στην τεχνική του.

To Darebee Project μας προτείνει μια σειρά ασκήσεων «σανίδα” (plank) που μόλις σε 5 λεπτά μπορούν να γυμνάσουν σχεδόν ολόκληρο το σώμα.

Σανίδα Plank

Για τη σωστή εκτέλεση της άσκησης:

  • Τοποθετήστε τον κορμό σε ευθεία
  • Στηριχτείτε στους αγκώνες και τα χέρια σε ευθεία γραμμή με τους ώμους
  • Σφίξτε τους κοιλιακούς
  • Κρατήστε το κεφάλι σε ευθεία

Ανάλογα με το επίπεδο σας επαναλάβετε τις ασκήσεις δίνοντας προτεραιότητα στην σωστή τοποθέτηση του σώματος.

  • Αρχάριο επίπεδο:1 με 2 επαναλήψεις
  • Ενδιάμεσο επίπεδο: 3 με 4 επαναλήψεις
  • Προχωρημένο επίπεδο: 4 με 5 επαναλήψεις

Αφιερώστε 5 λεπτά την μέρα και το τρέμουλο της «σανίδας” σταδιακά θα κάνει θαύματα.

image via